Helg om 9 timmar och 36 min!

Behövde bara skrapa framrutan imorse. Det går framåt!

Helt sjukt, den här veckan gick verkligen så fort som jag hoppades på!
Jag trodde aldrig att den skulle göra det, för i måndags kändes det som om det ska ta år och dar att komma till denna dag!
Kollade nyss banken oxå och såg att min underbara lön har kommit idag!
Kan ju knappast bli bättre!
Nu är ju stora frågan om jag ska vara världens bästa flickvän och göra veckans stora handling själv, typ nu, så min hårt arbetande karl slipper åka med mej imorgon då han avskyr att åka och storhandla!!
Eller så åker jag imorrn efter att jag har sovit ut, eftersom jag inte behöver ta Amanda imorrn.
Japps, så får det bli. Storhandling imorgonbitti.
Då bli min karlakarl gladaglad!


♣♣♣

Igår fick Lycan ännu en dos maskmedel! Suck.
Men denna blir sista på LÄNGE!
Den här tabletten kom från vetrinären och den fungerade jättebra! *phu*
Han kräktes inte en enda gång, dessutom va den billigare än dom andra vi köpt.
Hade vi köpt från vetrinären första gången hade vi inte haft dom här problemen.
Då hade mitt lilla Monster kunnat växa som han skulle oxå. Damnit.
Men jag ser alla dom här misstagen som ett ypperligt bra tillfälle att lära sej av, till nästa gång!
Vår Rottweiler Riot kommer bli en toppenhund! Det känner jag på mej ; )


♣♣♣

En stor skillnad på jobbet igår!
Det verkar som min "alien stämpel" börjar suddas ut från pannan min!
Folk pratade med mej igår! En tjej (läs kvinna) frågade mej massa saker!
Hon hade inte riktigt fattat hur jag och Jannika kunde vara systrar, då hon trodde att Jannika var Holländare och jag Svensk. Fick förklara noggrannt att Jannika bott här i 2 år och jag i 10 månader, men båda 2 kommer från Sthlm.
Sen var det en karl som frågade om jag behövde en viss produkt på en viss hylla och jag sa "ja, jag väntar på den"
Så gick jag iväg för att hämta vatten. När jag kom tillbaka var den hyllan proppad med någon lotion för babyrumpor.
Lite FÖR många kartonger. Några stod på golvet och då hade han varit snäll att öppnat dom åt mej!
Skurit upp kartongerna. Då såg jag att en av kartongerna hade han skurit ut som ett hjääääärta!
Naaaaw, aint that sweet huh?! LOL!
Kändes lite märkligt. Var det till mej? Kanske till den tjejen (kvinnan)?
Men det var ju på min plats, vid mitt band! Jag är mer i hans ålder. Suck.
Kind of qute, men samtidigt inte! haha
Ärlig som jag är så berättade jag Hjärtincidenten för karln min, men han skrattade inte som jag gjorde.
Han satt tyst ett tag, sen när jag trodde han slutat tänka på det och skulle säga nåt annat så slänger han ur sej
"wat een mongol that cuts out a heart for you just like that..." (ja, vi blandar språk när vi pratar med varann)
Well.
Det var iaf massa folk som prata med mej igår som annars bruka titta konstigt på mej och viska saker till dom andra tjejerna. Känns najs! Som om dom har accepterat mej, även fast jag är en konstig svensk Alien.


♣♣♣


Den stora frågan i mitt huvud nu är om jag ska sova nu...
Ska jag sova bort 2 timmar för att antagligen bli ännu tröttare än vad jag redan är?
Eller ska njuta av den här soliga morgonen och göra någonting vettigt??
Diska måste jag göra iaf. Men sen då?
Kanske slänga i en maskin tvätt. Städa datorbordet kanske? Det kan behövas...


Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0