Godmorgon!

KLockan 2 blev vi väckta av Rienks kusin. Dom hade bestämt att han skulle komma hit kl 14 och hjälpa Rienk med solskyddpryl...ehm..sol...ehm..sunscreen?! Sån man vevar ut från husväggen så det blir skuggigt och najs when it's like really warm outside lixom! *dooh*
Problemet var bara att Rienk gick och lade sej 06.30 och sov som en stock.
Det var jag som vakna av att Rienks kusin stod utanför och "tjooohoooooo" *vissel vissel'
"dadaaaaa" osv osv. Så det va la bara att gå upp! :D

Gah, min rygg gör ont. Har sovit konstigt...
När solen kikar in i sovrummet får man ligga i någon konstig ställning för att få lite skugga och inte svettas ihjäl!
Hua.

Har fått ett bra svar Ang. Zigenarklännigarna! (Romerna, sorry)
"Jag har hört att dom syr klänningarna själva.."
Men det känner jag oxå igen juh!
Dom ena jäklar med nål och tråd du isf!
Ingen Romer som läser min blogg? Skulle va kul och veta iochmed att det är ganska ovanliga kläder som "sticker ut" litegrann så att säga : )

Min mage krampar. Jag borde ha ätit något innan jag la mej imorse. Men OoOoOOrka?!
Så nu när jag ätit så känns det som magsäcken drar ihop sej som en vaccumförpackning eller nåt!
Vilken fin förklaring...den lät bättre i mitt huvud.

Rienks kusin tog med sej filmen "IT"! HAHA, grymt länge sen jag såg den!!
"What's the matter, B-B-B-Billy Boooy?!"
"You wanna balloon?!!"
Hihi, ska kolla på den ikväll. Roligt roligt.

Nej, dags att äta mer frukost tror jag! Flingor was not enough damnit! *dregla*


Kommentarer
Postat av: Ausa

Markis

2008-04-15 @ 19:43:26
URL: http://ausas.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0