Godmorgon Sköna Lördag!

Igår blev det en kolugn kväll!
Kom över 2 polare och vi kolla på Silence of the Lambs. (som btw måste vara en av världens bääästa filmer?!)
Jag och Rienk gick och la oss 01.30! Hör och häpna!
Det var verkligen kolugnt.
Skönt som faen när solen väckte oss kl 10! Då kan man lixom gå upp utan att känna sej trött och bakis!
Nice!

Sen vill jag hänvisa till min bästa polares nya blogg!
Hon är en av dom roligaste människorna jag känner, så jag hoppas hennes blogg kommer bli lika rolig när hon kommit igång!  AUSA!


En tanke som dök upp hos en vän igår:

"Såg att det var Romernas nationaldag, var köper dom sina kläder? Har aldrig sett eller hört talas om en klädaffär som säljer klänningar till finska zigenare!"

Så jäkla sant! Vart kan man köpa dom speciella stora svarta sammetsklänningarna  med bling bling?!
Kan man köpa en själv? Eller måste man vara zigenare?
"Vore kul och köpa en till farmor eller nåt! Goood Juul Farmor!"
"Ehm...jaha...eh...vad fiiiin..!"
Närå, skämt å sido. Vill bara veta. Någon som vet?

Och allt detta var då inte mina tankar som sagt. Det var en vän.
Jag är inte så finurlig och tänker på sånt.

Vad jag tänker på, är MAT!
Just nu tänker jag nog på....en äggamacka och en kopp te!
Vi har UNDERBART väder här och ska nog äta o trädgården kanske! Wiii!
Sen ska vi ut i skogen med vovven. Najs najs najs!


Kommentarer
Postat av: Fröken Wallenberg

Hej Shonna! Trevligt att få besök av dig i min blogg! Jo, jag lockades in därför att du skrivit en dikt om Joel och Joel länkade till dig. Hoppas du får behålla åtminstone några av den stora läsarhög som invaderade din blogg efter det! Men de kanske inte får plats. Vi som bara har små bloggtvå-rummare kan inte förvänta oss samma läsarantal som de med stora bloggslott! Eller bloggskyskrapor, he he.
: )

För övrigt tillämpar jag principen att jag svarar i min egen blogg, men du är ny så jag postar detta i din inkorg också!

2008-04-12 @ 12:32:00
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Fröken Wallenberg

För övrigt: Ditt blogginlägg här om Romers kläder är tankeväckande och viktigt! och kul. Finns det kanske någon Romskt modeblogg som man kan gå in på? Där måste det finnas köptips eller kanske till och med tävlingar där man kan VINNA en utstyrsel! Hmmm, detta föder tankar...
Tack för den tanken! : )

2008-04-12 @ 12:36:29
URL: http://frokenwallenbergsangrydiary.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag skulle ge en till Patriks mamma om jag hittade en. Hon måste alltid vara trevlig, vore sjukt kul att se hur hon reagerar. Moahahahha.

2008-04-12 @ 18:06:12
URL: http://selene.blogg.se
Postat av: Anonym

Dom går väl inte med vinst direkt *vissel vissel*

2008-04-12 @ 19:36:46
Postat av: Ausa

äsch glömde skriva namnet, vilken nybörjare man e!

2008-04-12 @ 19:37:44
URL: http://ausas.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0