Gah, min rygg!

Det är nätter som dessa man ångrar att man inte valde en enda stor madrass till sängen ist 2 vanliga.
Fick ligga i mitten inatt med Amanda på en sida och Rienk på den andra.
Inte skönt för ryggen neeeeeeeej! Hua.
Men men.
Det gick bättre denna gång än sist Amanda sov över, då hon vaknade hela tiden och hostade som en liten galning!
Lät henne vara uppe tills hon var trött, så vid kl 10 gick hon och la sej, somna som en stock och sov hela natten!
Najs!
Jag somna på soffan vid halv 12 och blev väckt vid 01 när vi gick och la oss.
Snacka om en LUGN HELG! Helt galet.
Skönt måste jag säga!

Rienk, hans kusin och en polare har ägnat förmiddagen i trädgården där dom har satt upp våran solgrej.
Fett med najs! Dom verkar vara klara nu.
Najs i sommar när det är hett ute och kunna sitta i skugga. Me like.

Åh åh, jag gjorde burritos igår!! Fy fan i mej vad gott det var!!!
Rienks mamma gör det ibland och jag blev helt såld, så jag var tvungen att testa själv.
Man köper ett färdigt paket med bröd, såsmix och kryddmix.
Såsmixen är typ den godaste ever!!
Hade i extra champinjoer i mina oxå...MMMMM! Fett med gott!!
Rienk åt 3 st stora med sallad till och kunde inte röra sej resten av kvällen!
Paltkoma! Hah! Jag lyckades trycka i mej 2 st och ändå dela en burk pringles chips med Amanda ; )

Ska försöka få tag på syster yster. Tror det blev en seeeeen natt/morgon för dom!
Det tar ändå sin lilla tid att komma hem från Rotterdam. Det är inte runt hörnet direkt, även om Holland är lika litet småland ;P

Gah, ska nog begära en massage från karln ikväll.
Jag har sån tur att han är grym på det! hihihi! *lyx*

Tjosvejs!

Kommentarer
Postat av: carro

Hej. Haft en bra dag solsken hos dig med ?
Kram Carro

2008-04-20 @ 13:19:01
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: Marie

Nu gjorde du mig ännu mera hungrig =)

2008-04-20 @ 13:32:12
URL: http://www.metrobloggen.se/marie

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0