Fräknar!

Har suttit i solen och läst nu i lite över tre timmar.
Går och kollar mej i spegeln och ser att mitt ansikte har blivit fullt med fräknar!!
Att det kan gå så fort?!
Som om ansiktet mitt har exploderat!
Nu är det mitt vår-och sommar ansikte som kommer fram! :P
Vissa tycker det är charmigt, men jag hatar det!
Alldeles för mycket fräknar. Hua.

Ska fortsätta läsa nu!
Läste ut "Freja" och började på fortsättningen "Idun".
SJUKT BRA! Bör läsas! Det är tre böcker. Kommer inte ihåg vad den tredje heter dock.
Orka gå upp och kolla! :P

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det pinsamma är att det är precis vad jag fått :P
Men nu börjar kroppen återhämta sig så känner mig nästan som en människa igen :)

2008-04-23 @ 02:06:36
URL: http://selene.blogg.se
Postat av: Jenny

Ha, nej, jag gjorde ju inte det. Men mest av anledningar jag får berätta när jag kommer ner. För nu är det nääääära.

2008-04-24 @ 03:20:41
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0