Förlåt..men listor är ju alltid listor!


Hitta den hos Lovisa..
Så, what tha hell! Jag har typ all tid i världen på att göra onödiga saker på, så då kan man la fylla i denna lixom :P

Dagens humör: Känner mej glad, trots tröttheten!

Dagens borde: Diska, ta ut hunden, åka till Zwolle, göra köttfärsås!

Dagens frisyr: Är ganska nyvaken så det är väldigt mycket volym, gammal spray och oborstat...

Dagens klädsel: Morgonrock! Senare blir det jeans, linne och tröja.

Dagens planer: Diska, laga mat, Zwolle. (varför är texten fet här??)

Dagens vill ha: PENGAR!!!

Dagens längtan: Jag längtar till värmen!

Dagens beroende:  cigaretter och trevligt sällskap! (fet här med..kan inte ändra det...)

Dagens tråkigaste: Att Rienk inte kommer hem förrns 16.30. *sakna*

Dagens personer: Rienk! Han är bäst! Pappa finns i mina tankar oxå..(ofta!) Alla andra oxå såklart!

Dagens irritation: Mjölken är slut så jag kunde inte äta mina flingor!

Dagens kommentar: Har bara pratat med hunden än sålänge...

Dagens låt: Typ allt med Pink!

Dagens vän: Pajas min Pajas, Ausa min Gurka! Rienk min Best Buddy!

Dagens onyttiga: Cola, chips (senare...) varma mackor till frukost! Bil ist för cykel till stationen!

Dagens dryck: Just nu vatten, senare cola, senare kanske en smirnoff eller 2?

Dagens middag:  Köttfärssås och spagetti! Lekker!

Dagens bästa: Om det bara råka komma in ett X antal euro på mitt konto! :D

Dagens sämsta: Fortfarande att mjölken är slut.

Dagens babe: Rienk min sötnos och Lycan mitt lilla monster!



Jag förväntar mej denna lista på din sida nu Jenny! :D

Igår var vi i Zwolle och hämtade Rienks telefon som vart på lagning, sen åkte vi till Raalte och hälsa på hans kusin.
Det var himlans trevligt!
När vi var hemma så stod jag och gjorde iordning Rienks lunch för idag. Då stod jag och tänkte på Pulp Fiction, att det var grymt länge sen jag såg den och att jag borde kolla på den ordentligt nästa gång, så man kommer ihåg sköna detaljer.
Tror ni inte en halvtimma senare så börjar den på teven! Så jäkla coolt!
Börjar kolla, håller på med fler saker samtidigt såklart...mitt i alltihopa så bestämmer vi oss för att kolla i sängen.
Så vi gör oss iordning och fixar allt så vi kan gå upp.
Väl i sängen va jag trött och somna såklart!!
Ännu en gång jag inte kollat på den till 100%!!!! Så jäkla irriterande!
Bah.
När jag har pengar ska jag lätt köpa den.
Nu gnäller Lycan om att han vill gå ut...han e lite rastlös...

Trevlig helg folks!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du får gå in på html-delen i textredigeraren och ta bort fetstilen "för hand". Enda sätter, blogg.se har sin ådliga sidor ;)
Och tack för en lista som ska kopieras imogon när jag nyktat till.

2008-04-05 @ 01:04:10
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0