Fördriva tiden.

Ja, nu måste jag fördriva tiden till klockan blir ungefär 11.
Då ska jag på en timmes promenad med monstret.

Kolla vad liten han har varit en gång i tiden!!



Bilden tagen av min underbara Pajas!

Har ni sett en sötare valpmage någongång? Det har inte jag iaf :D

Igår var jag på valpkurs och jag var inte ett dugg sugen!!
Hade varit seg och trött hela dagen. Känt mej lite blue faktiskt.
Men men. Jag åkte dit.
I början gick det bra. Vissa övningar är han så jäkla duktig på!
Men andra så går det åt skogen.
Många övningar ska han vara lös på och det funkar oftast inte då andra hundar är det bästa han vet.
Han skiter fullständigt i godis, bollar, mej eller hundtränarna!
Well. Fick lära mej lite bra saker iaf och man får la inte ge upp, bara att fortsätta öva öva öva.
Han är ju faktiskt bara 9 månader SAMT i puberteten.
Att han inte bryr sej om mej och gör lite som han vill är ju inte direkt oväntat.
Önskar bara att jag hade lite mer tålamod med honom.
Önskar jag hade mer tålamod när det kommer till det mesta här i livet.
Jag tappar humöret så fort och det stör mej något fruktansvärt då det oftast går ut över Rienk, stackarn.

Har börjat använda kameran mer och mer nu när det är fint väder!
Tyvärr så är det inte så vårigt ute än med gröna träd och vackra blommor!



Den här ser mest ut som en tråkig maskros, men jag gillar bilden på något skumt vänster.
Tagen i min trädgård. Den enda blomman jag har än sålänge! haha!

Hoppas att jag och Rienk har lite pengar över snart så jag kan göra iordning trädgården.
Låter som en Allers-tant nu, jag vet! Men jag tycker faktiskt det är lite skoj!
Jag har ju hellre en fin trädgård med lite snygga växter än som den ser ut nu.
Gräs och jord.
Vill inte ha massa pluttiga pelagonier och annat fult.
Min favorit är klematis! Eller stavas det med C? Iaf, Klätterväxten! Mumma, ska ha iaf 3 såna tror jag!
Är lite smått galen i klätterväxter!

Såg vårens första fjäril i förrgår!
En superfin citronfjäril!
Igår landade en geting på min cykel och vilade sej!
Nu är det verkligen vår! Yey!
Här är det dock kallt på morgonen, fick skrapa bilen imorse och när det blåser känns det nästan som vinter!
Men jag känner på mej att pang bom så kommer det bli sådär underbart vårvarmt ute!
Snart så, några dagar bara.

Ska jobba idag! Yey!
Ska bli asnajs! Komma hemifrån, göra något, få tiden att gå, tjäna pengar! Fett!
Önskar jag kunde få jobba 4 dagar i veckan som förra veckan. Buhu.

Nej du så jag babblar på!

Jenny! Hoppas du hittar bra flygstolar!!! Vill verkligen att du kommer hit :D
Piff & Puff reunion! Schennii och Shonna back in tha game! hihihi!

Pöss på Er glada!




Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0