Födelsedagshelg!

Jajamen! Vilken helg! Inte mycket sömn inte!!
Men jag har haft skoj skoj skoj!

Fredag så fika jag hos syrran efter jobbet. Åt tårta, drack kaffe och fick blommor! Mys.
Käkade middag med Rienks mamma som gav mej ännu mer presenter!
Hade ju redan fått kläder veckan innan!
Fick ett armband och en sjal. Massa fint! Armbandet var en billigare variant av pandora, sånt där med massa finurliga symboler och så på en kedja.
Jag fick 9 st! Supersnyggt!
På kvällen kom 2 polare över och dom hade med sej ett presentkort på samma klädaffär jag shoppade med Rienks syster! Värsta gulligt!!
Vi hängde här hemma hela kvällen/natten.
Rienks kusin ramlade in runt 12 eller nåt, full som en kastrull!!!
Well, ett par glas vatten så gick det värsta över efter timme typ.
Gick och la oss vid 4-5 någonting för att sen gå upp vid 12 på lördag.
Cykla till affärn och handla det sista inför festen, städa, förbereda kylar och frys med öl.
4 backar öl hade vi laddat upp med, samt vin, alkoläsker och malibu.
Folk började ramla in vid 3-tiden. Solen tittade fram lite då och då bakom molnen.
Men det var varmt hela tiden, perfekt väder!!
Folk kom och gick. Vid 6 tiden så nämde Rienk ordet "BBQ" i telefonen och Ingrid en tjej bah "ÅÅH, bbq!!!"
"Har vi nån grill?!"
Bas-"Jag har en grill...och revbensspjäll"...
Ingrid - "Jag har en stor bil! Vem följer med och handlar och hämtar grillen?!"
Bas - "Rienk följer med..."
Rienk - "Fan...ok, jag följer med."
Så på 1 minut blev det en grillfest!! haha
Dom kommer tillbaka med ytterligare 2 backar öl och maaaaaaaaassa mat!!
Har fortfarande grymt mycket kött i frysen! *tack tack*
Hur trevligt som helst!

Vi satt ute i trädgården till kl 12. Då blev det lite väl kallt...
Sen satt vi inne i vardagsrummet 8 pers och tre hundar!
För er som inte vet så har vi ett LITET vardagsrum!!
Galet galet.
Lyckad fest! Riktigt lyckad! Från 15.00 till 03.00!
Sen städade jag och Rienk samt slöa på soffan till 05.
Gick upp 12.30 tror jag...
Stäääääda...diska...bah...dricka vatten och vitaminmix...äta huvudvärkstabletter...ZZzz...
Fixa snacks..städa lite till...fixa trädgården...
Sen kom Rienks föräldrar, hans syster och hennes man vi 16.30!
Fick ÄNNU en present av dom! Phu! SPOOOOOILED!! (fick även presenter av några igår på festen..!)
En av tröjorna jag provade när jag och Rienks syster var och shoppa förra veckan.
Hon tyckte jag passa så bra i den att hon köpte den! tihi! Söt!!
Nu har dom gått...jag är TRÖTT...har fortfarande ont i huvvet...
Har inte druckit så mycket som jag gjorde igår på längeeee...
Farligt när man sitter en hel dag och en hel kväll sådär...
Well. Det var lätt värt det! Wiiii!
En av de bästa fölsisar ever!!

På torsdag kommer Schennii hiiiiit!!! GALET!
Fan så skoj!
Hon kommer under rätt helg dessutom då alla är lediga från onsdag och framåt.
Det är "Drottningens Dag" på onsdag då alla träffas och dricker och festar och har kul.
Dom flesta klär sej i oranget oxå...Massa flaggor och pynt bland husen och så.
På torsdag sätter dom upp ett litet tivoli här i dalfsen. Eller...tivoli..
Ehm...hittar inte ordet! Men det massa lotterigrejjer, små åkattraktioner, öltält osv osv.
Tror det kommer vara Torsdag, fredag, Lördag...eller bara Fredag, lördag...hmm..
Vet inte.
Hoppas vädret håller i sej!!! Har haft så jäkla varmt och skönt här den senaste veckan!!!

Nej..hua..ska lägga mej på soffan och tycka synd om mej själv och kolla på fotboll.
Stor dag för Feyenoord idag! 2-0 hittills.

TJO!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0