Fett god sallad!

Var hos syster yster idag efter att jag städat huset!
Drack massa kaffe och babbla. Najs najs.
Gjorde en fetgod sallad när jag kom hem, lagom till att Rienk klev innanför dörren.
Pennepasta, bladspenat (perfekt ist för besk isbergssallad!) tomat, gurka, purjolök och tonfisk!
Yummie!!
Köpte en god god dressing oxå, gurka med gräslök! Passa perfekt.
Några kokta ägg fick det bli oxå.
Najs med nyttig middag!
Imorrn blire burritos!! Smakens!
Ska sitta barnvakt lördag till söndag.
Jannika och Marcel ska till Rotterdam på fetstort houseparty och dansa natten lång!
Funderar på om jag ska tvinga min karl till Zak nästa lörda, som en liten födelsedagspresent till mej själv.
Vore najs najs! Men inte en chans att jag kör denna gång!! Bah!

Det verkar som Rienks syster vill ta mej på en födelsedagsshoppingrunda!
Köpa något som jag verkligen vill ha! Välja själv lixom!
Nu ringde hon bara för det! hihi, ska iväg nu! :P
Yeah!! En ny tröja vill jag haaaa!! hihi!
Återkommer! :D



Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0