En..en..EN LISTA!!

ÄR DU..
(just nu)

[ ] jätte glad
[x] betuttad
[x] glad
[x] trött
[ ] vild
[x] lugn
[ ] nervös
[x] uttråkad
[x] irriterad
[ ] ledsen
[ ] besviken
[ ] arg
[ ] Sjuk
[x] stressad
[ ] förvirrad
[ ] sårad

NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Rienk, Pajas, Ausa, Nikke.
NÅGON SOM DU SAKNAR: Rienk, Pajas, Ausa, Nikke, Pappa, Yster, Kim, Uppsala-folket.
NÅGON SOM DU LÄNGTAR EFTER: Rienk min babie!
NÅGON SOM DU HATAR: Hatar är ett för starkt ord..

HAR DU NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: Inte vad jag vet om!
HAR DU ÄTIT NÅGOT IDAG: Kellogg's, Makrill-macka, pannkakor!
HAR DU PRATAT MED NÅGON IDAG: Med min babie och med Amanda!
HAR DU GRÅTIT IDAG: Nepp, inte idag inte!
HAR DU SKRATTAT IDAG: Ja, Amanda är lite kul hon ; )

Jag:
är singel:
Nej Nej.
saknar någon just nu: Ja, massor.
är rädd för att bli övergiven: Min största rädsla.
svär ofta: Ja, varje dag!
sjunger i duschen: Det har hänt! Men lyssnar mest när karln sjunger.
är en morgonperson: Ja och Nej. Kan ha ett jäkla humör...men det e najs att ga upp i tid!
är kär i kärleken: Ja, det med.
skrattar åt mina egna skämt: Har väl hänt! :P
vill ha barn: Tvillingar!
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: Jajamensan!

Har du:

glasögon/linser: Nope!
piercingar: Bara i öronen.
pojk/flickvän: Rienk!
jobb: Jajamensan.
för många vänner: Nej!
rymt hemifrån: Nej.
färgat håret: Japps. Snart blir det svart!
bra självförtroende: Nej, det kan jag inte säga att jag har.
sagt "jag älskar dig" till någon: Varje dag!
varit kär: Men Dooooooooh!?!
dumpat någon: Mjo...litegrann kanske...
gjort något olagligt: Mjoooo.....
somnat i skolan: Hehe, jomenvisst!
brutit ett ben: Ett revben.
tappat bort mig i min hemstad:  Nej nej!
sett en fallande stjärna och önskat: Absolut!
varit otrogen i ett förhållande: Förlat.... : (
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: Ja, men det har väl alla?
smygit ut utan lov: Nej Nej. Jag skötte mej nästan alltid :P
ljugit om var jag är för mina föräldrar: Ja, men pappa kom pa mej snabbt!
en hemlighet som ingen vet: Nej, det tror jag inte.
varit på en blind date: Japps, 4 pa morgonen pa McDonalds!
sovit en hel dag: Japps.

Brukar du:
titta dej själv i spegeln: Men stupid question!!
ha ångest: Händer la.
drömma mardrömmar: Ja, senast handlade om Amanda...hua..!
hata folk: Nae, inte min grej.
lita på folk: Det beror pa.

Kommentarer
Postat av: Mallas

men nej jonna, inte svart! du kommer svettas som en hund hela sommaren och det går aldrig bort

2008-04-29 @ 13:33:46

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0