En till present!!

Kom hem från syrran idag och såg att jag hade fått ett paket! WII!
Ser på handstilen att det är från Pajas, IGEN! Den sötnosen skämmer bort mej!!! hihi
Öppnar och hittar en Mary Kay eyemakeup-remover!! Min favoritprodukt hos mary kay!!
Min tog slut för en månad sen och det är den bästa och drygaste jag nånsin provat!
Så bara skickar hon en till min födelsedaaaaag!!!! SÅ SÖT!!!
Iochmed att den kom några dagar efter min dag så blev det en äääännu roligare suprise!!
Så Söt!!!!! TACK VÄNNEN!! :D

Ok, lista på det jag har fått!

  • 1 par jeans, 3 tröjor och en kjol.
  • Armband
  • Blommor
  • Sjal
  • 2 parfymer
  • Hudlotion och Duschcreme
  • En stadslotteri lott
  • Eyemakeup remover
  • En bok
  • Kaffemaskin (ska inhandlas snart)
  • Presentkort på en klädaffär
  • En grym hemmafest!
Det är helt sjukt!!!
Har inte fått såhär mycket presenter på år och dagar!!
Det var verkligen inte väntat, men ack så uppskattat!!
Helt galet! Tihi! Känner mej himlans bortskämd! ; )

Nu ska jag snart på hundkurs! ;D

Underbar helg med underbara människor!

Kommentarer
Postat av: Babbi

Himmel så mycket presenter...bortskämding ;)..nä, kul att få så mycket såklart!!!
Hundkurs? Ska du bli hund? Nähääää..det är Lycan som ska lära sig bli hund såklart!!!!!!

2008-04-29 @ 21:52:55
URL: http://babbii.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0