En såndär igen...

För femton år sedan (1993)
Var jag 8 år gammal.
Jag rökte min första cigarett och gick i lågstadiet på Årstaskolan.

För tio år sedan (1998)
hängde jag med Ausa i studion på Ungdomsgården och gjorde blipblop musik!
Ägnade nog all min fritid på Gårn faktiskt.

För fem år sedan (2003)
Gick jag mitt andra år på Fryshuset.
Hängde med Pajas varje dag och jobbade extra på Ica Årsta.
Firade min 18-års dag på discobowlingen i Årsta och även på Krogen i Älvsjö
med Ausa och hela ligan!

För 3 år sedan (2005)
var jag arbetslös en hel del! Bodde i stor villa i Uppsala och skaffade katten Gandalf!
Fick tillslut jobb på McDonalds Fyrislund och hade det väldans skoj med mina nyfunna vänner!

För 1 år sedan (2007)
var jag i Holland där jag träffade min karl.
Jag åkte till Rom med Pajas och hennes kära mor!
Jag bröt med mitt ex och flyttade in hos Alexandra och Anna i 2 månader.
Jag sa upp mej från Donkan och flyttade till Holland.
Skaffade min första hund!
Det var ett väldigt tumult år!

För tre månader sedan (januari)
Gjorde jag inte så mycket.
Umgick med karln och vovven.
Passade systerdotter när det behövdes.
Längtade till våren.

Igår (27 april 2008)
vaknade jag bakis efter en skön födelsedagsfest!
Började med att städa och dona. Göra iordning lite snacks.
Fick besök av Rienks föräldrar och syster och hennes man.
Slöade sen hela kvällen på soffan med kex och vitlöksost!


Idag (28 april 2008)
Vaknat av att Manpower ringde.
Gosat med Lycan. Laddat ner antivirusprogram till datorn.


Imorgon (29 april 2008)
Passa Amanda från 13-18.30.
Gosa med Lycan. Längta efter min karl!


Om ett år (28 april 2009)
så hoppas jag att pratar riktigt bra Holländska.
Så har jag haft ännu en grym födelsedagsfest!
Kanske har jag en till Hund och ett bättre jobb?
Vi får la vänta och se! : )

Kommentarer
Postat av: Tobbe

hahaha, vet du, jag har bilder på datorn ifrån den där discobowlingen :D

2008-04-28 @ 22:46:31

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0