En kall, kall morgon!


Precis som igår så var denna morgonen svinkall!
Soligt och blå himmel! Mys! Men KALLT!
Idag var jag smart och satte på mej keps och vantar iaf. *burr*
Snart blir det varmt och skönt igen. Solen behöver bara vakna till liv först!

Ok. Morgonens dröm! Den var lite halvscary!

Jag och Jannika hade mördat 2 personer och gömt kropparna.
En av kropparna (med avhugget huvud) låg i blåa plastsäckar i pappas garage.
Det var folk där nästan hela tiden och jag började bli orolig att det skulle börja bli varmt av solen och att det skulle börja lukta.
Den andra kroppen kommer jag inte ihåg riktigt vart vi la. Men det var oxå på något korkat ställe där många personer rörde sej.
Vi var helt nervösa och började få lite panik! Vi va ju tvungna att få bort kropparna utan att någon märkte det.
Hade en gnagande, jagande känsla hela tiden att åka fast. Stressigt och läskigt var det!
Allt utspelade sej i Årsta, på sandfjärdsgatan.
Jag träffade en barndomsvän utanför huset...allt var väldigt mystiskt!

Bah. Nä, ingen skoj dröm.
Det var som en riktigt jävla bra film! När man sitter och nästan biter sej i naglarna för att det är så spännande!
Bara det att det kändes som det hände på riktigt... Hua...

Nu till något roligt!
Jag kanske kommer få besök!!
Min underbara Schennii vill ut och resa lite mellan 1-4 maj!
Så då tänkte hon komma hit om det finns pengar och billiga flygstolar! :D
Nahaaaaaajs!! I början på Maj kommer det vara sådär riktigt varmt och skönt här förmodligen!
Då kan man ligga och slöa vid vattnet med Lycan och goda drycker på dagarna!
På kvällarna vet man aldrig vad som kan hända! ;D
Skulle vara riktigt riktigt skoj om hon kan komma!
Hon och jag var ju lixom Piff & Puff på Fyrsilund (Mc Donalds)! Ropa man på Jenny så kom även Jonna och tvärtom! Alltid tillsammans! *saknar*
Jag bor inte stort, men en madrass kan man alltid trycka in någonstans!
Man behöver ju inte sova bort hela helgen iaf så ;P
Wiii, vore så kul!

Ikväll är det hundkurs! Då kommer jag vara piggare än de föregående gångerna, så det kommer nog gå bättre!
Lycan känner ju på sej om jag e trött och inte riktigt orkar engegera mej! Men ikväll då jäklar ska han få jobba! :D

Imorrn och på torsdag ska jag jobba! Weei!
Tiden går mycket fortare när man jobbar på DA ist för att ta hand om Amanda.
Man vaknar, käkar frulle, tar en timmes promenad med monstret och sen åker man och jobbar!
Väl där går tiden jättefort och vips så är klockan halv sju och man sitter i soffan och käkar middag!
Sååååå, man kan la säga i runda slängor att snart är det verkligen fredag! ;D
Snart fyller jag år.
Det ska bli kul!
Har inte riktigt firat min födelsedag på några år, men här är det typ värsta stora grejjen!
Om jag fyller år, då blir även Rienk grattad, Jannika, Amanda osv.
"Grattis med Jonnas födelsedag!" Helt sjukt!
Så t.ex när Rienks mamma fyllde år måste man gratta hennes 2 systrar, hennes bror, hennes man, hennes mamma, hennes barn...hahaha, galet galet!
Och alltid 3 pussar på kinderna. Dom kunde inte nöjdt sej med en eller två.
Nä, det måste vara tre! Tar ju år och dar att gratta alla.
Men men, ska bli kul att känna sej lite firad! Dessutom är det Rienks sista arbetsdag på hans gamla jobba som han avskyr, så då kan man fira det med! :D
Nu ska jag ta tag i disken så det är klart. Skönt skönt.

Från Gårdagens Skogspromenad!






Kommentarer
Postat av: Jenny

Har precis räknat ut att jag inte kan köpa någon biljett innan aprillöningen. Men om jag bara hittar flygstolar som inte anländer klockan 23 den 1a och som avgår hem klockan 7 på morgonen den 4e ska det nog gå bra. Förhandlar lite med Janne om att jobba stänging den 5e så kanske jag kan ta ett tidigt flyg hem då istället.
Får se hur det går.
Men ska kunna lösas tycker jag allt :D

2008-04-08 @ 13:13:00
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0