Dumma Dator!

Den börjar bugga ur.
Har inget antivirusprogram längre (ska förlänga det vilken dag som helst nu!)
men jag vet inte om det beror på det eller nåt annat.
Den har svårt att visa bilder och det sidorna blir avbrutna hela tiden!
Den tappar kontakten med servrar...
Irriterande!!! Får sitta och trycka på F5 hela tiden!!
Hoppas den blir sitt rätta jag när jag fixat antivirusprogrammet..
Håller på med en uppdatering i windows nu oxå, kanske hjälper litegrann.

Well.

När jag var vid Amandas skola idag så började jag tänka på mammorna igen.
Bara ytliga tankar eftersom jag bara känner 2 utav dom (som är riktigt trevliga!!)
En av dom tillhör "dom coola mammorna".
Det är en mormor eller farmor som hämtar en unge jämt och det är så kul för hennes frisyrer är helt otroliga!
Det ser ut som hon lånat Drottning Silvias hårfrisör och ska på nobelmiddag!
Idag hade hon e helt sjukt avancerad håruppsättning! Iaf såg den väldigt avancerad ut!
Det ser ut som något man INTE kan göra själv! Jag fattar inte.
Har hon en privat frisör hemma som gör håret varje morgon?!
Vem kommer kl 08.30 på morgonen med nobelmiddags-frisyr?!
Otroligt.
En av mammorna blir jag lika fascinerad av varje dag.
Hon ser så himla cool ut!! Värsta coola frillan a'la Rock'n Roll! svarthårig.
Ascoola kläder! Cowboyboots, balla smycken..
Riktig ball!
Hon påminner dessutom om en tjej jag jobbade med på Ica Årsta för 4-5 år sen!
Det är oxå coolt! Har sett SÅ många människor här som påminner om folk jag sett eller känner i Sverige!
Så jag tror verkligen på dubbelgångare! Helt klart!

Idag ska jag göra en mumsig pastarätt!
Surfa runt på arla.se och kikade.
Det blir taglietelle med kyckling, soltorkade tomater, vitlök och spenat i en gräddig sås!
Lekker huh?!! I sure hope so! ; )

Har varit ganska produktiv idag!
Fixat med Amanda, handlat, diskat, svabbat golv och dammsugit!
Är ganska stolt måste jag säga!
Pratat massa med min underbara Pajas oxå på Facebook.
Hon fortsätter att peppa mej hela tiden. Säger så snälla saker!!
Hon är bästast bästast!!! Puss på dej gums!!!

Nu ska jag snart hämta Amanda igen. Fram och tillbaka, fram och tillbaka.

Tjo!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0