Denna dagen ett liv.


Igår var det fredag, för er som inte håller koll på dagarna.
Jag var i Zwolle med Syster och Trollungen.
Hälsade på Manpower, lämnade tillbaka mina arbetsskor som jag inte behöver och jag krävde även lite bensinpengar för att jag måste åka bil till jobbet. *fett*
Vi gick till Donkan där Syster bjöd på lunch!
I sverige jobbade jag 2 år på McD och åt där nästan varje dag.
Nu bor jag i Holland och senast jag åt på Donkan var i oktober!! Är så himla duktig!
Men igår blev det en hederlig BigMac meny och den smakade precis som den ska!
Snodde även Amandas Chees som hon inte orkade och den smakade lika bra den! Mumma!

På kvällen kom det folk, som vanligt!
Var faktiskt riktigt busy här ett tag med hundar och folk, men sen drog vi oss över till Rienks kusin och spelade biljard och dart! Riktigt kul!
Men jag blev trött och lite för onykter för att orka vara vaken, så jag tog min jäääättefulla karl och åkte hem!
(fick skjuts av vänner, najs!)

Idag blev vi väckta vid halv 11 av en polare som behövde sin bil som vi lånat hela veckan.
Hade lite brottningsmatch med Rienk i sängen (bokstavligen talat! Inget annat!)
Det slutade med att jag hade ett handavtryck på skinkan och en planka i sängen gick sönder!
Våra nya plankor! Attans..
Men jag tror att jag vann....kanske...

Nu kom jag precis hem från Puben, jag åkte tidigare då jag höll på att somna!
Rienk ringer väl när som helst nu och vill bli hämtad.
Börjar bli dags att fundera på middag...Orka?!
Well.
Det blir en lugn kväll ikväll. Inga pengar och baksmälla, kan ju inte bli mycket mer än lugnt.
Men det är bra! :D
Slappa på soffan är faktiskt inte helt fel!

För övrigt så blir jag förundrad över vad folk blir förblindade av pengar.
Och jag pratar inte stora summor!
Att några tiotals euro kan få folk att fucka dom man håller kär?! Damn.
Det är bara sjukt. En pengafri värld vore najs, synd att det aldrig skulle kunna hända.
Money, Money, Money. Cant live with it, cant live without it.

Solen skiner idag. Det värmer i min själ!


Kommentarer
Postat av: Babbi

Big Mac KAN helt enkelt inte bli fel :)
Synd på plankorna...ni kanske kan "planka" in nånstans å norpa hahaha....

2008-04-06 @ 11:23:34
Postat av: Jenny

Vad gör du 1-4 maj?
Är ressugen och funderade på om man kanske borde hälsa på :D

2008-04-06 @ 23:55:41
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0