Dagens Horoskop.

Taurus:
"Be a bit cautious today, with both your health and your heart.
Look out for yourself first!" -Facebook.

www.ditthoroskop.nu:

Hälsa
"Eftersom du har mycket att göra kan du känna dig stressad och det är inte bra. Du behöver ta det lugnt och strukturera upp dina dagar."
-Hjärtattack nästa eller?? *läser facebooks horoskop igen* *biter på naglarna*

Ekonomi
"Ditt intresse för pengar och ägodelar är just nu mindre än vanligt. Tecknen visar på svag ekonomisk aktivitet."
-No shit sherlock! Jag har 3 euro på mitt konto, inte konstigt att det inte är någon aktivitet!

Arbete
"Du får kanske svårt att få så mycket uträttat idag. Tecknen visar på återkommande avbrott."
-Det kallas BLOGG! Jävla magnet. Ibland är internet dååååligt dåligt för dej...

Kärlek
"Detta blir troligen en ointressant dag. Du lider inte brist på intressanta personer i din omgivning men det kommer inte att hända något spännande."
-Det kallas för Måndag! Man vill ju bara att kvällen kommer så man kan gosa sej ner i sängen och sova.



Till något helt annat.

I början när jag hämtade och lämnade Amanda i skolan så var jag som en Alien bland alla mammor/mor och farföräldrar osv..
Det kändes som dom stod och viskade om mej där dom stod i sina små klungor.
Men nu, sisådär 9 månader känns det som jag är accepterad! Grattis!
Tycker det är fantastiskt hur mammorna samlas i olika grupper.
  • Coola mammorna med dom coola kläderna, vars män kör HD;s och har långt hår. Dom har barn, men glömmer inte bort att leva sina eget liv oxå.
  • Mammorna som inte gör annat än att föda barn och kan inte prata om något annat än barn.
  • Skvallermammorna som försöker se hippa och moderna ut som skvallrar om dom coola mammorna.
  • Nördmammorna. Dom som inte kunnat banta bort graviditeten och som inte hunnit gå till frisören på ett x antal år och som inte bryr sej om byxorna är för korta och för tajta eller om stilettklackar inte passar till mjukisbyxor. Det enda som spelar roll är ju att man är med i alla skolans aktiviteter och bakar bullar till julfesten.
Jag vet inte vilken grupp jag tillhör, men eftersom jag inte är mamma så står jag nog utanför det hela!
Skönt!
Senare i livet vill jag nog tillhöra dom coola mammorna, även fast Rienk inte kommer skaffa långt hår igen och han vill inte köra HD. Han vill ha en Ducatii eller liknande. Men det går bra det med, sålänge jag får en HD så! :D

Nu börjar mitt hår leva sitt eget liv. Det rycker och sliter. Snart släpas jag in i duschen även om jag orkar eller ej!
Lika bra att få det gjort innan jag får stryk av mitt eget barr!






Kommentarer
Postat av: Joel

hehe.. tack för din bitterhet om köskaparen.. hahaha ;D

ch fan, märkligt att horoskop altid kan vara sådär lagom luddiga ;D

2008-04-14 @ 23:39:12
URL: http://joelsunderbara.blogg.se
Postat av: Jenny

MAmmor är en spännande art. Inte riktigt som de andra människorna, lite i sin egen väg. Jag vill nog också bli en av de coola mammorna.

2008-04-15 @ 14:27:43
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0