Bloggabloggabloggablogga!!


Nu suger det i bloggtarmen igen! Tjoho!
Jonna har inget liv, fallera!
Men när hon springer tar hon stora långa kliiiv!!! *sjungaAAaa*
Ehm..*harkel* Sorry.

"Var zigenarna-köper-sin-stora-bling-bling-sammetsklänningar-inlägget" gav iaf liiiite nyfiken respons!
Vill påpeka en gång till att det inte var mina tankar förrns min kära vän började prata om det.
VIll ju inte ta på mej någon ära om ett intressant blogginlägg! *doooh*

Rienks kusin är hemma efter en bilsemester på 8 dagar till Ukraina...!
Ehm. Jaha. Då kan man ju fråga sej varför man väljer att åka till Ukraina av alla länder?
Billig sprit och tobak? Antagligen.
Men att bli muddrad ett X antal ggr av galna ryska/polska/tyska militärer på vägen med hundar och hela kitet är ju inte riktigt min cup of tea!
Inte heller sitta och vänta 6 timmar i bilen vid gränsen för att komma ut ur landet.
Nä. Jag hade nog valt Prag eller Budapest eller nåt..
Eller åka åt andra hållet, typ Frankrike! Har inte tänkt på det tidigare, men jag bor nästan granne med Frankrike!
Coolt juh! Direkt-tåg från Amsterdam några timmar så e man där lixom. Fett!
Inte lika billigt där som i Kiev kanske, men nog fan mycket mer och se kan jag tänka mej!
Well. Vem är jag att döma?! Dom verkade gilla det iaf, för dom ska dit igen o 5 månader, fast med flyg denna gång då bilen inte var det ultimata färdmedlet.
Över 600 mil har dom åkt.
Jag som tyckte 300 var drygt! Bah!

Ja, men iaf.

Men lol!
Rienk va nyss i köket och hämta öl, så såg han den tomma dipskålen i diskhon!
"Baaaaaaabe! Why is the dipthing in the sink?!"'
Jag- *vissel vissel vissel*
"Hot vordomme!! (översättning "vafaaaan!" eller "vad i helvete!")
Jag- But it was almost op (slut)!! Almost nothing left! I had like 4 chips and then it was empty! (det var btw betydligt mer än 4 chips...heh..men det var inte mycket dip kvar! Jag svär!)
"Go upstairs and think about what you've done! Come on! Go upstairs!"
Jag- hihihiiii, baaaaabe, Im sooooorryyyyyy! hihihihhiii! But I cleaned the kitcheeeen...*blink blink*

Ja, så kan en konversation "se ut" hemma hos oss!
Slutsats: Rienk älskar dip, ät den inte när han e ute med hunden!

Jag vill åka till Zak! (danshaket i tyskland med gryyyym musik)
Några polare ska åka ikväll, men vi är mer än panka och kan inte följa med! Buhu.
Får se kanske om man kan åka lördagen efter min födelsedag..Fyller ju år på löningsfredag, så då kan man parta på fredagen, slöa hela lördagen för att vara fit på kvällen och åka till Zak! yeah!

Väntar på att kvällen ska kicka igång här...
Kanske ska börja med att vara lite social..kanske..hmm...


Kommentarer
Postat av: Ausa

mmmm dip!!

2008-04-13 @ 09:32:49
URL: http://ausas.blogg.se
Postat av: Jenny

haha, jag noterar i mitt anteckningsblock så jag inte gör det misstaget om jag lyckas ta mig ner :)

2008-04-13 @ 11:10:37
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0