Är ni förvånade?! HAH!

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?
Nej Nej. Kommer nog aldrig mera bli heller! :D
2. Är du lycklig?
Ofta! Man kan inte vara lycklig jämt.
3. Är du uttråkad?
Ja, kan är ofta uttråkad men orkar eller kan oftast inte göra nåt åt saken.
4. Är du ledsen?
Kanske lite, för att jag vill ha mer pengar, men wtf!
5. Är du italienare?
Men lol, näe! Älskar Italien dock. Härligt land! :D
6. Är du cooling?
På utsidan kanske litegrann. Men är nog väldigt mesig egentligen.
7. Är du från irland?
Men nej?! Jag e ju svensk damnit.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Jajamensan.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja, verkligen! Det har hänt mej så...
2. Har du blivit sårad någon gång?
Ja, absolut.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?
Ja, såklart.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne?
Ehm. Nej. Det tror jag inte. Kanske när jag var uuuung.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?
Jag kysser min karl varje dag!
6. Har du haft en hemlig beundrare?
Njae, inte direkt hemlig. Men han va lite av en stalker!
7. Är du kär?
Grymt kär!
8. Vill du gifta dig?
Ja, det vill jag faktiskt : )

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nej nej.
2. Brutit ett ben?
Jag bröt ett revben en gång! Aoch!
3. Gjort nåt du ångrar?
Njae. Asså. Man ska ju inte ångra saker. Då hade jag inte varit där jag är nu.
4. Hoppat Bungee Jump?
Nej nej, kommer nog aldrig göra heller! *tro*
5. Ljugit för någon du tycker om?
Ja, uscha. Förlåt.
6. Ätit en hel tårta?
Tårtor är inte min grej. En liten bit is enough.
7. Gjort bort dig offentligt?
Ja hua.
8. Viljat bli tillsammans med nån av dina ex igen?
Mjo, hade en kärlek som jag gärna hade blivit tillsammans med igen om han ville. Men han krossade mitt hjärta den jäveln!
9. Gråtit när ett husdjur dog?
Ja gud ja! Floder!!
10. Velat försvinna?
Det har väl alla?


SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?
ehm...Det var nog till syster.
2. Telefonsamtalet du fick?
Min Babie!
3. Personen du var med?
Amanda var här imorse.
4. Roligaste grejen som hänt?
Våren!!
5. Personen du smsade?
Min Babie!
7. Du skrev till på facebook?
Sitter och chattar där med min underbara Pajas just precis nu!
8. Du kommenterade?
Det var nog Schenniis blogg!
9. Du tillbringade natten med?
Min underbara Babie!
10. Du kramade ?
Lycan min gosenos.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, visst måste det vara så, men kan man ta sig till el flygplats så tidigt på morgonen??
Åhhh,en lista som jag aldrig gjort, tjihu.

2008-04-24 @ 11:39:10
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0