29 grader i solen!

Det ni! 29 grader! Det är som rena rama Bahamas här!
Nä vadå att termometern står i solen, där det är vindstilla....?
Damnit! Då är det alltså bara runt 15 grader då.
Kanske tillochmed liiiite mindre, för när det blåser så blåser det alltid isvindar nordpolen.
Ibland hittar jag långa vita hårstrån i håret efter en promenad och kan svära på att det är en isbjörns!

Jag tänkte på en grej att skriva om. Men jag tänkte lite mer på det och det är alldeles för ytligt, elakt och fördomsfullt!
Så jag skippar det.

Nu blev det lite jobbigt. Nu vet jag ju inte vad jag ska babbla om.
Kanske är det en pik att jag ska göra disken och slänga in en maskin tvätt?
Snart ska jag ut på en timmes promenad med lilla monstret.
Mitt underbara lilla monster.
Igår när jag jobbade heeeela dagen så tänkte jag jättemycket på honom!
Jannika var här 2 ggr och tog långisar med honom.
Sen frågade hon om jag vill jobba hela dagen idag med, men jag svarade snabbt nej!
Vill vara hemma med min gosenos, samt att mina knän och rygg inte gillar mej när jag är på jobbet 8½ timme.
Jannika fnissade lite och sa "men du kan ju inte vara hemma med hunden hela livet"
Då svarade jag snabbt "Jag köpte inte hund för att någon annan ska ta hand om den. Har möjligheten att bara jobba halva dagar så är det perfa!"
Ja, och det var ju sant då tyckte hon.
Nångång ibland kan jag ta ett pass från Jannika så man får in lite extra pengar.
Men inte flera ggr i veckan. Bläh!
Och om jag jobbar en hel dag då kan inte Jannika jobba, för då har jag ingen för hunden.
Så då får jag inte jobba tillsammans med henne vilket betyder att jag inte har någon rolig människa att prata med!

Nu svamlar jag. Borde verkligen fixa disken. Znark!
Gud vilket tråkigt inlägg. Läs det inte!
Ooooops...För sent...!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ååååh, om ni har så varmt måste mina pengar verkligen räcka. Och flygbiljetterna finnas kvar. *hållatummarna*

2008-04-16 @ 15:18:45
URL: http://selene.blogg.se
Postat av: Babbi

Jupp...försent...men jag blev nyfiken på det där du inte tänker skriva om...asså...har man sagt A får man säga B...juh...berätta berätta!!!!
Här är det 22 grader varmt...inomhus!
Aja...känner igen det där...ibland tänker jag på Larsa och börjar längta nåt alldeles vansinnigt efter honom!!!
Men du...berätta nu...vad är det som är så elakt och ytligt? Det passar mig alldeles förträffligt serru...:)

2008-04-16 @ 18:33:57
URL: http://babbii.blogg.se/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0