17000 besökare!!


Igår slog jag mitt rekord med 17000 besökare! Det ni!

LOL!

Vem tror ni att jag är? Blondinbella?
Nejjdu. Jag har inte många besökare jag inte! hua.
Men jag märkte skillnad efter att jag lämnat kommentarer hos Joel!
Hans blogg är väldans rolig tycker jag.
Ska nog fortsätta lämna kommentarer hos folk och tvinga hit dom.
Men då måste jag ju börja skriva om något roligt...
Just den delen av planen är inte riktigt utvecklad än! Eftersom jag lever ett väldigt sansat och lugnt liv här i lilla Holland så har jag inte mycket att skriva om...eller hur var det nu?

Jag måste erkänna att jag blivit en bloggare, på riktigt!
Jag skriver flera inlägg per dag och när jag funderar på någonting så tänker jag med en gång att "shit, det där får jag inte glömma att blogga sen!"
Vad är det som gör att man fastnar? Förstår inte.
Jag tycker tillochmed att det är kul att läsa andra bloggar, folk som jag inte ens känner!
Gah, jag har verkligen fastnat!

Dom flesta har ju dock ett ämne dom håller sej till.
Mode, foto, ironi (Känn dej träffad Joel) osv osv.
Men jag? Jag skriver om när jag åt frukost, hur det gick med disken och om Lycan!

Har ni något tips på ett särskilt ämne som jag kan utgå från?
Ge mej en utmaning nu! Något seriöst...
Eller halvseriöst. Något folk vill läsa om, som jag KAN skriva om.

Help Me.


Kommentarer
Postat av: joel

perfekt.. det är ju skitbra om folk ser andra bloggare bland min kommentarer och hälsar på.. det gäller att skriva lite fyndigt bara...

men 17000 läsare? du menar 17... eller 170... eller 1700, eller senapsgul mastodont med extra mos..

ordet vi söker är således apelsin...

Och för att återgå till ämnet: Skriv en dikt till Joel och varför jag är totalt underbar.. och blygsam.. glöm inte blygsam...

2008-04-11 @ 11:09:06
URL: http://joelsunderbara.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0