Kära Bror!

Nu har jag antligen fatt traffa min kare bror!!
Har fatt umgas med honom i en vecka. Det var hur trevligt som helst!
Jag har kommit nara min mammas kusin efter langa konversationer mellan ol och tequiladrickande.
Det basta utav allt ar att Rienk och Brorsan kom nara varann, dom gilla varann som faen och babblade pa varje kvall dom traffades. Kanns grymt.
Tequila-kvallen i lordags va ganska galen. Dom sista personerna gick fran oss kl 9 pa morronen.
Jag sjalv hamna i sangen vid halv sex da det va alldeles for rokigt i vardagsrummet. Min hosta madde inte sa bra utav det. Jag vakna nagon timma senare av att jag madde sa javla illa. Hade jag rort pa mej sa hade jag spytt!
Jag stracker mej sakta men sakert efter mobilen och skickar meddelande till Rienk..
"Babe, can u come up with a bucket, I feel really bad.."
Jag hor ett gapskratt dar nere, skrattet tillhor min bror saklart!!
"Take this with u, tell its from me"hor jag honom saga..
Upp kommer rienk med en hink och den sista slatten tequila! Blah!!
Det forsta jag sager ar "Dont touch me, Im gonna throw up in the bed if u do"
Hahaha, sa javla tragiskt.
Jag ligger och koncentrerar mej pa att inte spy och lyckas kanon!
Somnar vid nio-halv tio och vaknar kl 13, utan illamaende men med en javla huvudvark.
PHU!
Hellre det! :D
Well, det va galet, roligt, avslappnat och trevligt! Me like : )

Nu ska jag vacka Amanda, sa jag kan ga ut med hunden!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0