It hurts!!

"Sen är jag tacksam om du i fortsättningen respekterar att jag inte vill ha mer kontakt med dej"...
Det gor sa javla ont.
Visst, jag har gjort mitt val. Jag har flyttat. Jag har borjat pa nagot helt nytt. Men jag har forsokt..
Jag har verkligen forsokt att fa allt att fungera. Ska jag da fa skit for att jag inte ville samma sak som han?
Jag kanske overdriver, kanske ar lite overkanslig eller nat...
Jag vet inte langre. Ibland undrar jag om jag verkligen gjorde ratt val?
Det har jag. Det har jag verkligen!
Men det ar svart. Det e sa javla svart! Att ga fran det jag hade till det har.
Men da handlar allt om pengar och materiella ting, sa da e det skit samma.
Jag har karlek har. Och pratar vi om ALOT of love Baby!
Kanner mej verkligen alskad. In pa djupet, som aldrig forr och det ar mer vart an prylar, mobler och dyra sangklader!

Nu vill jag bara att min forkylning ska ga over, att vadret ska bli fotovanligt och komma igang med traningen!
sa det sa!

Och om DU laser det har, sa sluta med det. Du e den som inte vill veta av mej langre, sa las inte nagon av mina bloggar! Sa slipper du hemska mej. Jag som gjort hela ditt liv till helvete tydligen...tack..!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0