Im Back!


Phu, det har varit 2 langa veckor utan internet!
Men nu e jag har igen, fit for fight!
Livet rullar pa som vanligt, barnvakt under veckorna och party party pa helgerna : )
Tiden gar sa grymt fort, man vaknar upp tidigt pa mandagsmorgonen och bah suuuuuck!
Sen tar det inte mer an nan sekund kanns det som, sa e det fredagsmorgon igen!
Me like : )
Synd bara att det kanns som helgerna gar lika fort...

Pa lordag ska vi ivag och discobowla! Kommer bli jakligt skoj!
Party party!!

Borjar lara mej forsta spraket riktigt bra oxa! Man lar sej mer och mer for varje dag som gar.
Nar jag kommer tillbaka fran Sverige sa ska jag borja en sprakkurs oxa, sa jag kan borja prata ordentligt : )
Nu blir det bara enkla ord eller meningar...
well, det e kul! Kul som faen! hihi

Jag saknar!!!
Jag saknar Ausa, Pajas, Aaaalex, Mysan! Alla goa mcdonaldsmanniskor..
Jag saknar syster, jag saknar Nikke och jag saknar Pappa.
Hua.
Far se hur mycket jag hinner aka runt och traffa folk nar jag kommer till Sverige.
Tror inte jag hinner aka till Uppsala om jag ska vara arlig... : (
Pajas kommer jag kidnappa och ta med hem, och Ausa hinner jag defenetivt traffa, eftersom hon bor sa nara Mamma och Pappa!
Syster kommer komma over oxa, sa henne far jag se..
Nikke blir svart...tyvarr...hade varit guld...
Men men, man kan inte fa allt!!

Miss ya all!!! Puss

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0