Drömmar och Förkylning..

Jag drommer himla mycket just nu! Om alla mojliga konstiga saker..
Alla mojliga manniskor ar inblandade! Det e lite skoj...ibland..Inte nar han dyker upp och satter griller i huvvet pa mej!
Imorse kunde jag inte sova ordentligt for min hals var helt igensmockad med slem och annat otrevligt.
Kandes som jag hade astma eller nat och andades genom ett sugror!
Hua..
Det kanns i lungorna, jag hostar och e snorig! Blah...me dont like!

Idag kommer min kare bror hit! Har inte traffat honom pa 3 ar, sa det var pa tiden minsann!
Han har dragit med mammas knasige kusin "Kjell, som e sa sneeell"
Det kan bli hur galet som helst, ingen av karlarna e kloka nanstans! ujujuj...

Annars sa njuter jag av att vara sadar barnsligt kar!
Det e underbart!
Att fa fjarilar i magen bara av att se eller tanka pa honom!
Att inte kunna ligga brevid honom eller ens ga forbi honom i ett rum utan att ta pa honom, lukta pa eller kyssa honom!
Det finns inget battre!
Att veta att han finns dar, for alltid, no matter what!
He would do anything for me..Anything!
Det e karlek det mina vanner!
Har aldrig upplevt nat sant har innan! hihi
E som en fjortonaring igen!  ; )

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0