Nyvaken

Har precis ätit frukost, och klockan är 15:07.
Man blir helt snurrig av att jobba natt.
Inatt gick allt bra. sålde plus alla timmar och tiden gick relativt snabbt.

Jag vill klippa lugg. Nu har jag bestämt mej.
Jag vet Jenny, jag är lite copycat! :P
Men jag har faktiskt tänkt på det länge.
Min panna är ganska hög, och det skulle vara najs och skyla med en sjysst lugg.
Mumma. Vill NU! Men nä, får vänta till måndag ; )
Vad ska man göra med sina pengar om inte slösa dom?? Jag var hos frissan för 1½ vecka sen! hahaha
Jaja, det blir nog bra.
Nu ska jag göra mej iordning, föröska vakna till liv och så!   

Kommentarer
Postat av: Jenny

Lugg bör klipps av en själv, det blir så mycket charmigare då ;)

2007-02-27 @ 22:43:18
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0