Mycket nu

Hur ska jag hinna med allt?
Det är så mycket som ska planeras och göras.
Resor ska göras, människors ska mötas, jobbet ska jobbas.
Och mitt i allt det här så måste jag försöka tänka på vissa saker, jobba på andra och bearbeta en del.

Kollade på mitt mars-schema och såg att jag öppnar inte en enda gång på en hel månad. Bara mellan och kvälls pass! Hur kommer jag orka? Visserligen kommer jag ha den rytmen hela tiden, och sovmorgon.
Men mitt liv då? Hur socialt blir det på en skala?
Suck.

Inatt pratade jag med en god vän på msn.
Han är klok och bra. För mej. Han är verkligen en sann vän. Inget annat.

Jag träffade Syster igår. Vi handlade böcker på rean och åt mycket god grekisk mat!
Det är nästan så jag svettas ut vitlök!
Vitlök är nyckelord när jag och Jennie ska äta. Hon är bra. Kära syster.

Jag väntar på en vän. Hon kanske kommer, hon kanske inte kommer.
Jobbigt som faen och gå och vänta på att hon ska höra av sej och säga om hon kommer eller inte.
Well.
Nu ska jag äta upp min gröt och dricka min juice.

Mycket tankar nu. Mycket tankar och lite sömn.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är vi som är stängarna!
Alltid härligt att inse att man inte kommer hinns träffa en människa på en månad :P

2007-02-28 @ 11:50:38
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0