Fotograferings-sug!

Ja, jag är väldans sugen på att fotografera nu! Det var alldeles för länge sen!
Vill ta en riktigt fin bild, skicka in och få hem den som poster, rama in och hänga på väggen.
Men när finns det tid?! Hinner kanske ta nån bild här hemma, men hur kul e det?
Vill åka till något fint ställe och plåta lite.
Eller kanske fota någon person..
Men jag jobbar ju jämt. Damn. Börjar om 2 timmar. Känns som jag kom hem precis.
Men imorrn är jag ju ledig iaf. Alltid något.
Får se om jag hinner fota lite då kanske! Jag kanske får besök oxå, då har jag ju någon att fota på oxå.
Bra grej.
Har fortfarande ont i huvudet.
Sitter o väntar på att min älskling ska komma hem så vi kan åka och handla lite mat.

Tror jag har slarvat bort mina vantar... *grina*
HAr nog lagt dom på jobbet någonstans oxå har någon städat bort dom!
Måste leta ikväll! : /

Kommentarer
Postat av: Jenny

Man får ALDRIG glömma sina vantar på donken, då är de förlorade för alltid.

2007-02-21 @ 17:15:35
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0