Tidig Morgon!

06.15 ringde vackarklockan! ZZzzz...
Syrran borjade jobba kl 07, sa jag var tvungen att vara har.
Det ar minusgrader ute och jag trodde jag skulle do pa cykeln!
Kunde inte andas nar jag kom in!! Gah!!
Amanda har nog varldens varsta morgonhumor! Damn, vill inte veta hur kommer vara som tonaring!! haha

Pa fredag ar det julmiddag med Rienks jobb och jag ska sjalvklart med..
Kommer bli..ehm..ja...intressant!
Jag vill ha mina underbara stovlar, men da kommer Rienk bli sa kort jamfort med mej! BUHU!
Vilka I-landsproblem jag har, HAHA!
Men vada, man vill ju anvanda skorna man har ju! Alskar skor...*dregla*
Ska kolla ikvall hur kort han blir, om det e ok eller om det ser fanigt ut..

Sen har han semester i 2 veckor!! YEY! Sovmorgon varje dag! Fan va najs!
Ha sotnosen alldeles for mej sjalv! Iiiih!

Ska handla lite juleklappar idag tror jag minsann!
Svart och handla bara nar karln min inte onskar sej nagot! Suck...

Igar kopte vi biljetter till Nyarspartyt har.
Ca 1000 pers som kommer dit och dansar, dricker, kollar pa liveband osv!
Kommer nog bli riktigt najs! : )
Sa skont att Lycan inte e skottradd, da kan man lamna honom hemma vid 02 och svanga sina lurviga till 06 : )

Nu maste jag borsta amandas har! :D

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0