Sunday Sunday!

Det stämmer, solen skiner faktiskt! Minusgraderna börjar försvinna och jag har städat...iaf hälften av det som behövs!
Halva disken kvar samt dammsugningen.
Sen vill jag ut i skogen med Lycan och karln, hoppas han vill det oxa! Lycan behöver jag nog inte ens fraga.
Bara han ser kopplet blir han alldels sprallig! : )
Igar var en seg lördag, karln min var bakis hela dagen, sa vi slöade pa soffan efter nagon timme pa puben vid bron.
Vi at alldels för mycket chips med dip pa alldeles för kort tid, sa kvällen gick även at att gnälla över magont!

Hade lite besök av nagra vänner nyss samt deras son. Himlans trevligt faktiskt!
Synd bara att jag inte hann städa innan dom kom...

Mamma och Pappa är i Rom dom jävlarna!
Sitter och sms:ar hela tiden... "Piazza Popolo, en stor kall bärs"
Mitt favoriiit-torg juh!!!
Där startade vi alla vara dagar när vi var Rom, Pajas mamma Björn och jag. Mumma...
Well, det e väl deras tur nu! Alla borde aka till Rom, grym stad!

Nej, dags att ta itu med den där städningen!

- Tänk en trisslott med storvinsten...

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0