Sovmorgon!

Det ar alltid lika skont med sovmorgon! Slippa stalla klockan, kunna somna om nar karln din gar upp halv sju och svar over att du far ligga kvar i varmen men ger dej en puss pa munnen och pannan iaf.
Jag har det bra jag. Mumma!

Har suttit och last folks bloggar, och jag blir..inte forvanad, men lite avis!
Alla jag kanner med bloggar kan skriva sa bra!
Aven om dom bara berattar om hur det var att ga att handla 2 liter mjolk och lite knackebrod, sa far dom det att lata intressant!
Jag vill oxa kunna skriva..
Fan, jag tror jag tittar for mycket pa sex and the city!
Dar har vi nagot som inspirerar mej! Damn!
Well, man kommer ju inte langt om man inte forsoker.
Darfor forsoker jag halla den har bloggen vid liv...sa att man en dag vagar ta ut svangarna och faktiskt skriva nagot djupt, intressant och roligt...

Jag laste mina gamla dagboksinlagg igar, pa Helgon.
Jag trodde jag skulle bli sadar jobbigt nostalgisk, men till min forvaning sa blev jag inte det!
Det jag laste gav mej faktiskt lite angest!
Att jag levde sadar?! Lite tragiskt faktiskt..
I dom senare inlaggen sa var det bara jobb,jobb,jobb och shoppa sa mycket dyra saker som mojligt..
Det ar val inget liv?
Speciellt inte nar man inte trivdes pa jobbet.
No offence McDonalds! Jag alskade att vara med min vanner (kollegor) men jobbet sog, och det tycker nog alla..
Maste ha en cigg.....
Sa!

Gah, kanns som jag vill fa ur mej en hel del..
Men det e svart nar han inte vill prata med mej.
Jag vill bara att han ska forsta!!
Varje kvall, innan jag somnar sa tanker jag pa det som har varit.
Skuldkanslor, skuldkanslor, skuldkanslor!
Jag vill inte tillbaka. Jag ar lycklig har.
Men jag vill kunna ga och sova pa kvallen utan att tanka pa honom...
Vad gor han? Hur mar han? Tanker han pa mej? Hatar han mej? Har han en ny?
Vill bara att han ska forsta.
Forsta att vi kommer fran helt olika varldar, varit med om helt olika saker. Vardesatter olika saker i livet.
Han raddade mej, det gjorde han, och jag alskar honom for det.
Jag angrar inte vara 5 ar tillsammans. Men det var dags for mej att tanka pa mej sjalv...
Vilket jag inte gjort alls, nansin. Alltid har jag tankt pa nagons annans basta och glomt bort mej sjalv.
For en gangs skull sa hoppas jag att han laser det har...
Vill bara att han ska vara lycklig, och inte hata mej.

Kommentarer
Postat av: babbi

Skuldkänslor ska du inte ha....fast det är svårt, jag vet. Kanske det är därför han inte vill prata med dig...för att han vill att du ska känna så. För att han är så sårad.
Med tiden så kommer han att komma över det även om vemod kanske alltid kommer att finnas med i bilden. Men ibland måste man inse att livet ibland kan ta helt andra vändningar än vad man tänkt sig.
För dig så är det viktigast att du gör det som är rätt för dig...DU ska må bra! Om ett förhållande inte ger nåt åt bådas håll så är det ju nåt fel, eller hur?
Nåja...från det ena till det andra så tycker jag att du skriver bra OM NU JAG ÄR RÄTT PERSON ATT GÖRA DEN BEDÖMNINGEN HEHEHE!!!

God Jul stumpan med dom vackra ögonen...Gott Nytt År ...den önskningen återkommer jag med närmare nyåret ;)

Ha det bäst och 1000 kramar

2007-12-20 @ 00:38:43
URL: http://barelis.blogspot.com/

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0