Redan mandag.

Denna helg gick fort! Hua.
Det blidde ingen fotboll i lordags, for polisen strejkade, sa det fanns ingen som kunde halla ordning och reda pa alla fulla, patanda hooligans!
Men jag klagar inte, da fick jag ju ha min Babie hemma for mej sjalv : )
Han drack ol 15 timmar i strack den lordagen. Han var gaaaanska full sadar klockan 3 pa natten nar vi gick hem fran Jerones fodelsedagsfest.
Rienks kusin foljde med hem och fortsatte partyt hemma hos oss..
Jag som var nykter sa gonatt vid halv 6. Dinand gick hem klockan 07!
Som en vanlig lordag da med andra ord!
Pa sondag gick jag upp klockan 12 och slappte ut Lycan pa en kisselur, sen tog jag med honom upp till oss sa sov vi alla tre i sangen till 16.30! ZZzzz....
Rienk madde inte sa bra..Han hade ju inte atit nagon middag pa lordagen heller, sa han va lite skakig!
Men en toast och lite youghurt sa blev det battre.
Sondagskvallen spenderades framfor Pirates 3. Mumma..!

Idag jobbar jag. Hamtar och lamnar Amanda till och fran skolan.
Fryser nastan ihjal pa cykeln! Damnit! Minusgrader har nu...jag borde ju vara van vid san  har kyla, men jag kommer nog aldrig vanja mej!! Bah! Hatar det! Och har ar det mer fuktigt och kallt...
I sverige e det torrare..Har gar det in i benmargen! *rysa*

Nej, dags att fixa tvatten! Kalle Bah pa hog musik sa blir allt mycket lattare : )

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0