Lördag, Mmm lekker!

Inatt dromde jag att jag var ute med baten, med mamma och pappa.
Jag skulle ta jollen till Tyreso och handla cigg, och dom stangde alldeles strax!
men det tog ett bra tag for mej att komma ivag, for jag kunde inte bestamma mej om jag skulle ta med mej nagot att ata pa vagen!
Jag gick fram och tillbaka med massa mackor och sant! haha
Tillslut kom jag ivag, men da var jag helt plotsligt nagon annanstans med mamma i jollen, och den borjade ryka och lukta konstigt.
Jag sa till mamma "det har ser inte bra ut..ehm..jag tror den kommer smalla!!'
Ack sa ratt jag hade.
Vi sprang ivag fran den nagra meter och BOM!! sa small den...
Bara det att brevid den sa stod Lycan som skrek till och sprang/flog ivag...
Jag fick panik och vaknade..
Hua...inge skoj alls...
Sen dromde jag att jag skulle rymma hemifran..
Jag bodde hos mamma och pappa och madde skitdaligt..
Jag hade fula klader pa mej..och..ja...jag tror jag stack..hehe..det var lite wierd.

Snart kommer varan nya tvattmaskin!! Weeei!
Lycka lycka! Slippa cykla till syrran med tvatt 2-3 ggr i veckan! phu!
Sen ska vi shoppa lite. Biljetter till Nyarsfest osv.
Sen blir det nog puben som vanligt, det samlas ca 10-15 pers dar varje lordag. Himla trevligt.
Fotboll ikvall, vet inte om jag pallar folja med..
Viktig match for Feyenoord.
Men att aka till Rotterdam i 2 timmar for att sta och frysa pa stadion med massa galna patanda Hooligans e inte riktigt min grej tror jag..
Senare ikvall e det fodelsedagsparty hos Jerone. Far se om det blir nage party party!

Puss och klam och Nyp i stjarten!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0