Förkyld som ett as!


Fattar ingenting. Igar kom det som en bomb! Pa nagra timmar bara sa blev jag kanonförkyld!
Hur mycket snor kan en människa ha i näsan?! En liten fundering bara...

Ikväll sover Amanda över. Rienk och Lycan är paväg till Rienks kusin...
Känns lite bittert att jag varken kan eller har ork till att följa med.
Har suttit och spelat poker hela kvällen, men nu far det vara nog.
Nu ska jag bara sitta och slösurfa tills dom kommer hem igen.
Kommer nog inte kunna sova iaf sa...

-Att blogga mitt i natten e farligt, speciellt om man som jag är alldeles ensam.

Dagens fraga:
Varför är Jonna en riktig tjurskalle?

Kanske för att jag e en riktig oxe? Kanske för att jag kräver för mycket uppmärksamhet och bekräftelse?
Men hur mycket kan man begära egentligen??! Jag far hur mycket som helst, men det känns som det är att fylla ett bottenlöst hal.
Aldrig är jag nöjd.
Jag borde vara nöjd.
Jag har en underbar karl som älskar mej mer än allt annat pa denna jord. Nagon som skulle göra precis vad som helst för mej. Nagon som kan säga, öga mot öga varför han älskar mej sa mycket.
Nagon som kan första allt jag varit med om. Nagon som vet hur det känns. Nagon som lyssnar.
Nagon som ger mej den där varma känslan i magen bara genom att ge mej en puss pa pannan innan han gar ur sängen pa mornarna. Han och jag är sa lika sa det är helt sjukt.
"Motpoler dras till varandra" sägs det juh, men jag har provat det...
Det funkar inte i längden.

Pratade med min klippa i stormen igar. "K" min underbara vän.
Han betyder sa jävla mycket för mej! Gah, hade det inte varit för honom sa vette fan vart jag hade befunnit mej i livet just nu! Synd bara att det är sa fa som förstar varan vänskap.
Samma sak med "N". Bara för att han är äldre sa antar folk att vi inte kan umgas, men ack vad fel dom har!
Han har starkare band med mej än med nagon av hans vänner i hans alder.
Kan inte folk vara lite mer open minded??
Fan va jag saknar dom. "K" och "N"...Mina klippor!
Jag drömde om "K" för 2 nätter sen, och det var underbart att träffa honom igen!

Jag saknar Pajas och Ausa oxa...massor!
Tur att det finns internet.
Annars saknar jag inte sverige alls just nu.
Mamma och Pappa pratar jag mer med nu än när jag bodde i Uppsala, sa jag hinner lixom inte sakna dom.

Pa nagot vänster sa försvann resten av min text här....

Kommentarer
Postat av: babbi

Krya på dig och ha ett GOTT NYTT ÅR 2008!!!

Kramar från moi...

2007-12-29 @ 02:03:23

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0