Att jag inte lär mej!

Andra dagen i rad som jag skulle haft kameran med mej!!
Fan oxa!
Igar var vi vid hamnen med Lycan och det var sa jäkla vackert!!
Solnedgangen bakom skogen, dimman, isen pa vattnet, ljuset...! Gaaah!
Idag gjorde jag samma sak när vi akte till en skog i narheten..
Vid en hage sa var det helt sjukt vackert..
Solnedgang igen, och solen var gigantisk! alldeles orange bakom träden..
Massa dimma, underbart ljus, bla himmel med flygplans-streck...gaaah, det va sa jävla fint!!
Nästa gang kommer jag nog inte glömma den!
Det var en perfekt promenad i skogen!
Men Lycan gick ut pa isen igen, när vi kom till kanalen...
Far ju panik när han gör det!!
Sa da fick han ga kopplad när vi gick vid vattnet, ingen av oss hade lust att hämta honom ifall han skulle ramla i..
Jag skulle inte tveka att göra det! Missförsta mej inte, men kan man slippa det sa e det ju smart.... : )
När vi akte hem sa stanna vi vid Kinesen och köpte med oss Babipanpang! YUMMIE!!

Fan, det e julafton imorgon! Helt galet!
Kommer bli en väldigt annorlunda jul i ar! Skönt faktiskt, slippa hysterin i Sverige : )
Ska iväg till Zwolle imorrn pa dagen och leta lite mer julklappar med syrran, ska bli najs!

Nu ska vi snart iväg till puben och se om det e nage roliga människor där!
Det e ju semester :P

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0