Kursvecka

På måndag gäller det. Då ska jag på kurs. Den omtalade BSM-kursen.
Alla jag känner som gått den säger att det varit den roligaste veckan i deras liv och att det är alldeles underbart!
Det låter ju inte så pjåkigt ; )
Men jag kan inte hjälpa att jag är nervös iaf! GAH! Men det släpper nog efter första dan! *veta*
Hua. Ja. Så är det.

Den sista maj åker jag till Rom! YEY!
Jag och min Pajas och hennes mor! Kommer bli så sjukt underbart!
4 härliga dagar i soliga Rom! Vårat mål blev uppfyllt! Ack så härligt!
Och den 10:e maj åker jag ju till Underbara syster i Holland! Det kommer oxå bli helt underbart!!
Mumma! Mycket roligt på g : )

Nu ska jag ner till Hobbyrummet och hämta den sista tvätten. Sen ska jag till stan och fota typiska Uppsala bilder.
Har fått ett fotojobb av Svärmor som vill ha dom bilderna till hennes nya företags hemsida!
Najs Najs.

Hej Hopp!

Kommentarer

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0