En Lördag

Idag är det Lördag och jag är ledig.
Iofs så var jag hemma halv sju imorse från jobbet och jag har inte sovit sådär överdrivit länge, så det blir nog inge party party direkt..! hehe...
Idag kommer en mäklare hit som ska värdera och ta foton. Sen är lägenheten färdig att sälja så fort vi hittar ett hus som folk inte budar upp till överpriser..!! Gah, folk e galna!
Spelar ingen roll om alla rum måste renoveras osv, dom budar och budar och budar!! Suck..

Snart är det Holland!! YEY! Den 8:e är det kryssning med jobbet, det har jag varit med om förut, och det var gaaaalet roligt med betoning på galet!! haha
Sen den 10:e åker jag och syrran tiiidigt tidigt till Amsterdam! Fy fan så najs! :D
Sen är det inte långt kvar till den 31:a då jag åker till Rom med min älskade Pajas! weeei!
Sen ska jag nog se till att spendera lite tid med min stakkars karl som jag lämnar i sticket här hemma ; )

Nä hua. Dricka upp kaffet och sen ta en välförtjänt dusch! Låter som en ide. Zzzz..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni får ha roligt på kryssningen åt mig med, mm...

2007-05-02 @ 05:26:33
URL: http://selene.blogg.se

Är du säker? :

Namn:
Im a lazy bastard!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0